South Africa - Reisverslagen van Jildou Heida - WaarBenJij.nu South Africa - Reisverslagen van Jildou Heida - WaarBenJij.nu
South Africa

Mijn opleiding Leisure Management biedt mij de mogelijkheid mijn laatste minor te volgen op een vestiging van Stenden in Zuid-Afrika! Voordat school van start gaat, ga ik samen met een vriendin naar Johannesburg en het Krugerpark. Vervolgens gaat onze reis door naar Port Alfred, waar Stenden is gevestigd. We verblijven hier op de campus. Na 9 weken school, gaat de reis door richting Kaapstad, vanwaar we ook weer terugvliegen naar ons koude kikkerlandje. Heel veel plezier met het lezen van mijn avonturen!!!

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2015

Port Alfred, Hogsback, Jeffrey's Bay

06 Mei 2015

Johannesburg
Jildou

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1560

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 11 Juli 2015

South Africa

Landen bezocht: